Followers

Tuesday, December 9, 2008

至冧情歌 — 阿牛

我为你着迷 为你着袜唔着鞋
陪你行街睇戏俾埋电话费爱你我在所不计
你煮菜我洗米食哂d 碗碟我自己洗
我唔再去睇第二d女仔你亦都唔好去沟仔
我会一生一世俾好多家用你洗
但系你要同我你要为我生好多好多个仔
你系我一生一世至爱的皇帝 你话唔制(我唔制)
我至钟意睇你咁样咋咋啼
你煮菜我洗米食哂d 碗碟我自己洗
我唔再去睇第二d女仔你亦都唔好去沟仔
我会一生一世俾好多家用你洗
但系你要同我你要为我生好多好多个仔
你系我一生一世至爱的皇帝你话唔制(我唔制)
我至钟意睇你咁样咋咋啼
我会一生一世俾好多家用你洗
但系你要同我你要为我生好多好多个仔
你系我一生一世至爱的皇帝哎呀皇帝点解唔制
我唎一齐咋咋啼


很得意的一首歌。。

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

一路走来

Daisypath Anniversary tickers

共同努力

Daisypath Anniversary tickers

Our Twin Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers