Followers

Wednesday, November 11, 2009

@7.. Tak Boleh

Tak Boleh!唔得!做唔到!NO!
哩啲就係你
口头禅。
好幸苦吖,每次同你讲嘢,俾你意见,
换来
就係哩几句。
係咪女人啲意见都会俾视为‘愚见’叻?
面子同自尊对你来讲係咪真係咁重要?
我知道我咁样问好蠢,但我真係好想知!
我唔想每次都同你响啲呒答案既问题上兜圈,
每次你问我嘅嘢,都只係inform我而唔係同我商量,
当你心里面有开答案你又何必问我叻?
你知到响我口讲出来
嘢,
你唔会认同,就算你认同,你亦唔会做,
因为‘妇人之见’嘛,係咪!
但我话俾你知,我俾你
所谓意见,
有几多次係准,有几多次係‘溜’你自己知!
男人!
我同你讲,我係一嗰
中意站响‘局外’睇嘢嘅人。
因为我中意用咁嘅方式来睇清楚我身边每一个人,
所以唔好挑战我嘅‘判断能力’!
男人!
无论係‘愚见’或係‘妇人之见’,相信一样嘢,
你嘅女人都只係唔想你‘行错路’。

1 comment:

  1. 适当的关怀是恰到好处的鼓励。。

    关心没有错。。发泄有理

    ReplyDelete

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

一路走来

Daisypath Anniversary tickers

共同努力

Daisypath Anniversary tickers

Our Twin Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers