Followers

Friday, November 13, 2009

惨痛经历

2004年9月27日。。。一个我哩一世都好难忘记嘅日子!

------------------------回到事发前---------------------

那天,一早起来好开心咁同老公讲,dear今晚早啲返来做布置,
9.30am我会先返公司上科,5.30pm下科后我会直头去拿蛋糕,ok。
唔好忘记买礼物吖!
就咁,响9.00am左右我地就一齐车两个宝贝去我家婆家,
然后就分头去返工。
我地走嘅时候她两姐妹还同我地要goodbye kiss。。。
kiss后还‘摇摇囖由’行返去阿嫲度,几咁活泼。

下午2点几左右,我上司上来6楼教室找我,问我点解唔接电话?
嚇,我话上科,老师唔俾开,所以我将它silent咗。。。
之后他用手‘打限’我唔俾我再讲,之后响他口度讲出来嘅嘢就係
‘May,你站好,冷静啲听我讲,你两个女出咗事,宜家响医院。
宜家你进去拾嘢,我载你去医院。’
我个脑,哩一刻係空白嘅。。係冇思想嘅。。
身体一软,就趴咗埋墙,好彩老细扶得我快,如果唔係,我已经跌咗落地。
站好定神后,我就‘啦啦临’跑进去,拾晒我台面啲嘢就冲咗出去,
连老师叫我,我都冇听到,之后,係老细进去交代嘅。

上咗老细架车,心已经飞咗去医院,老细同我讲咩安慰嘅话,
我都已经听唔到。。
只係一直问‘点解?’ ‘发生咗咩事?’ ‘点解会进院?’
手一味响度震,身,心都同时响度发寒。。
到咗医院,响我落车前,老细抓住我讲
‘你唔冷静,我唔会俾你落车,首先,唔好自己嚇自己,
可能冇你唸得咁严重叻,如果你自己乱咗你自己,
等下有咩嘢要你做主嘅,你点好?深呼吸。。’
ok,深呼吸,眼咪埋,数,
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
手,身,心,定咗。。
就同老细讲,‘我ok咗,放心。’

老公带我去急症室。。
天啊!!!!!!!!!!
係热水,係汤,定係粥???
我对孖女啊。。。。。。


我睇到她们嘅时候,直头係‘傻咗’。。
大姐巧霖,左边面开始到肚脐还有背后,
小妹瑜霖,右边手臂到手掌,
红嘅地方红,出水泡嘅地方出水,
护士一味响度帮她两剪衫淋水散热。
我唔可以哭,唔可以俾girl-girl睇到我哭(心想)。。。
我快快走过去,逗她们,好等护士容易做嘢。。
爸爸逗一个,我逗一个。
护士都赞她两姐妹好能忍,因为她们冇‘铲地tum脚’,
净係咁站响度俾啲护士洗,哭就梗有啦。

医生话小妹烫伤嘅程度达55%。。会留痕。。
大姐较为严重,烫伤嘅程度达75%。会留痕破相。。
好彩嘅係,姐妹还小,皮肤嫩,仲有‘挣宽’嘅空间,
睇下大咗应该会有退嘅迹象。

哩个时后有人行埋嚟同我讲
‘对唔住,係我疏忽,大意。。。。。’,
我已经冇心装叻,因为意外已经发生咗,
她亦唔可能俾返一个原来嘅巧霖俾我,
我同老公讲
‘意外已经发生咗,只要个女仲响度,我可以唔计较。’

就咁响医院住咗足足两星期零3日我地才返屋企。
事发果日是她两姐妹2岁生日。
事发到今天已经有5年叻。。
妹妹伤口已过,疤痕已退,
係姐姐就仍然有小疤痕响面、眼,响胸前到肚脐嘅疤痕就凹进去,
大疤痕响背。
阴影对她两仍好有威胁,摸到或见到
滚烫的东西都会跑得很快。

一时帮姐姐冲凉,见到疤痕,我嘅心仍然好痛。。










4 comments:

  1. 我看了这篇,心也好痛。。

    不过,你说得对,女儿还在,其他什么都不重要。。

    不过看她们两姐妹这样活泼,应该不记得这件事情了吧?。。

    珍惜跟你家人在一起的每一刻,不过,不要整天想着这件事情来伤心啦,看!她们现在多开心过日子。。

    祝你们一家人安康。。

    ReplyDelete
  2. 李逸迷 :
    多谢你嘅祝福。她们係真係唔记得咗啦。。如果她们呒点到太热嘅嘢,万一不小心点到,就会发狂咁走,发狂咁喊囖。。。。不过宜家大下大下,好啲囖。。係姐姐身上嘅疤痕日日提醒她囖。。

    ReplyDelete
  3. 看到这篇东西的时候有点朦喳喳。。。因为是广东话。。。不过总算看完了。。。

    孩子没事已经是吉人天相了,现在长大了虽然有阴影却是可以克服的,别担心哦~~

    祝你们平安快乐^^

    ReplyDelete
  4. 有边嗰老窦老母唔心痛啦...
    已经发生咗, 唔开心既嘢, 就由佢啦...
    我地做人系要向"钱"望! OOPS! SORRY...
    系向"前"望正啱!
    哈哈哈...原来你都系写广东话架?
    不过要多D努力哦... :P 撇~~~~

    ReplyDelete

Popular Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

一路走来

Daisypath Anniversary tickers

共同努力

Daisypath Anniversary tickers

Our Twin Princess

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers